besvken eller så ?

jag hade ju tänkt mej en rolig vecka m. min efterlängtade vän Emelie i Göteborg & Brålanda. OH fina byn, sjukt längesen jag beträdde mina fötter på denna platta plats på jorden. Jag saknar gemenskapen å alla mysiga dagarna där borta. Inga & Bertil å alla djuren. en del av min barndom finns kvar där. Underbara sommarminnen! ÅHJO! Dit vill jag. MEN så krånglade ALLT! Ja, Malin du har rätt. -det krävs planering, i tid. Men jag är lite av en impuls människa som får ta smällar likt dessa mellanåt. Men när det väl klickar, ör det en underbar feeling som hette duga! I like it. Men men. Emelie, gbg, Brålanda, bilturer å seglartur får vänta. TRÅK! Heeelt dåligt. Kanske kankse kasnke, kan jag ordna detta över en dag. -söndag!
För imorrn ska jag upp tidigt, Jobba nåra timmar, sen vid 14 bär det av till Norrköping. För att tillbringa, Fredag dag kväll, natt, Lördag dag & kväll där. MUMMA! :) Konsert å grejer;) Blir härligt dwet.


Gaaah. stör mej sjukt mkt på detta m. Göteborg. Jag ville så hemskt mkt !! ;S Saknar ju Emlie. å allt som hörde oss till:) Tråk tråk tråk. Aja livet går vidare. Får se vart detta har sitt slut.

Nu ska jag iaf återgå till packning. Av vadå? ett ombyte, sovsäck, kudde å luftmadrass. Kan det bli mer komplicerat än såhär ? (eller så)


Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback