Dagens Visdomsord

..oxå var det dags för dagens visaste ord. Detta ska bli en tradition var tanken. Iaf ett försök än så länge, vart det hamnar till slut, det får framtiden utvisa.-Negativa tankar är slöseri med dyrbar energi-konstigt, men sant. Att negativa tankar ska kräva så mkt mer energi, tänka sej världen är vidunderlig. - det där, just det. det är svårt. krångligt å alldeles galet. Hur, varför? kan man fråga sej. Jag undrar, tänker å förvirrad blir jag, virrig i mitt eget inre. tappar bort mig själv, mina tankar & min visdom. Den kloke, som alltid höll till där, försvann. Han försvann lika fort som han kommit. Eller var det en han? Den kloke. det säger mej inte längre nåt. För jag förstår inte, minnet sviktar & mina mest smarta lösningar finns inte längre inom mej. Mina tankar börjar snurra. En känsla av värme skäljer över mej, samtidigt känne rja en kall vind slå mot mitt ansikte. vad är det som händer?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback