en dag för lite, en tanke för mycket

ja, kanske det.

Helgen avr mycket rolig! Kör & sång dagarna i ända:) Mycket skojs. Trevligt folk som var med tycker ja.

Nu har allt satt igång på allvar. & vardagen har satt igång. Men tro det eller ej, så gillar jag det. :) Klart att det är alltid är gött å slöa å gö precis som man vill, men samtidigt, så gillar jag att man har nåt å göra hela tiden! :) å det har jag minst sagt nu. -OJA! Redan läxor, å annat grejs som är igång.
Trots det har vardagen sin charm, den med.

Nu har jag gjort spanska glosor. Mycket trevligt, måste fortsätta med det så småningom. Har läst lite på min "Människan socialt & kulturellt" läxa oxå. Får se hur jag ska göra med denna kursen. Min älskade "skrivande journalistik" kurs blev inte av. ACKACKACK. - Illa ! Men jag kanske går kvar, har ju trots allt ganska gott sällskap där.

Sitter å funderar. Vart ska detta sluta?

Provade för övrigt ett par väldigt läckra skor på Skopunkten idag. Tro det eller ej, men de har skor dem oxå! Lämnade tillbaka mina "Jesus-sandaler", de va trasiga & kommentaren jag fick strax innan jag hann berätta vad som hänt med dem var: "Det är dragkedjan, eller hur?" Och mkt sant, det var den sketna dragkedjan som gått sönder på mina älskade skor! Tråkigt. Mycket tråkigt, men eftersom denna period m. sandaletter snart är över så gör det inte så mycket att jag lämnade tillbaka dem.

Nej nu ska jag gå å äta nåt, sen bär det av på sång övning m. min kära kör!

Goodbye gott folk.

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag har också hittat skor på skopunkten.

2006-09-03 @ 20:26:56
Postat av: Johanna

Sofie: kul för dej :) vad för skor ?

2006-09-04 @ 11:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback