En dag, inte lik den andre

Idag. Vaknade jag sent, jag blev väckt. Det har hänt förut, alltför många ggr kan tyckas. Likaså idag hade jag velat sova länge länge. Men med tanke på att klockan redan var 12.30 å det var min sista sommarlovsdag så va det inte mer än rätt att ja väcktes.

Gårdagen blev lång, väldigt lång men trevlig. Konstigt nog får jag en känsla, en konstig känsla. Kanske en känsla av osäkerhet växer sig fram.? Inte för yttre saker, för jag trivs m. mitt liv, mej själv å mina vänner. å jag trivs, tro det eller ej, med känslan att skolan tar sin början imorgon. Men nånting är det. Vad händer?

Dagen har bestått av sköna saker, bara sköna saker. Jag vaknade, slappade. Satte på mycket härlig musik, satte mej framför datorn (vilken ovana!) loggade in på msn en stund- trevliga människor. Sen åt jag lunch. Usscch för det,men det gick. :) Mycket slö dag. Gick tillbaka till datorn., snart kom syskonen hem. Umgicks lite pratade. lagade mat, klockan hade gått väldans fort visade det sej. Efter maten begav jag mej till ICA, inhandlade mat till la familia. Köpte mej månades ELLE. (nu har ja fallitför det, trodde jag skulle komma förbi det?) Hyrde en film. Dock var den inte så bra. Men mysfaktor va det ändå. Satt på mitt rum, fixade med datorn å tittade i sängen. OHVA mys! :)
Efter filmtittande har det vart tid för Elle. Skönt å slappna av! Musik är perfekt till. - Underbart !


I wanna be- Avant. Smör så det skriker om det. Men vacker text. - Tack,


Nu ska jag sova,. Skola imorgon. :)

-Godnatt .-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback