en kort men ändå lång dag


Dagen igår var lite chockartad, familjen drar till Tyskland å kvar sitter ja hemma. men ja gillar det;)
Fia å Vik kom på kvällen å gjorde sällskap:) Vi hyrde film å hade mys. Into the Blue & en annan het, mkt het film- Detrailed. Sjuuukt bra måste ajg säga. Jennifer Aniston -grymmans skådis. Henne gillar vi. :)
Äckligt i natt, Vi alla hade typ somnat, du vet, man är mitt mellan vaken - å sömn liksom. Såå helt plötsligt börjar hon gallskrika. från ingenstans. usssccch det va äckligt, haha helt galen .

Idag; Vik begav sej av tidigt hemifrån mej för att jobba. jag vaknar & kan inte somna om så jag går ut till tvn. kollar lite på mtv. helt plötsligt blir jag skit trött å lägger mej i soffan där vik sov. somnar å sover mkt gott! 11.45 vaknar jag av att nån står å flinar mot mej. Fia har vaknat;D Vi beslutar oss för att se den kvarstående filmen- DERAILED   högt betyg på den må ja säga.

Efter film, bokar vi biljetter till kvällens BIO- The Pirates of Carrbean- Död mans kista Mycket bra film, även denna. Fia , jag & Caarro såg filmen. Oså träffade vi Emma, Amanda & madelene. trevligt trevligt va det;) När filmen var slut ringde pappa från tyskland. Ohhhttjeena, skööna människor det finns:P de hade verkligen shoppat loss. handlat massa kläder på H&M där nere å så hade de köpt en ny digitalkamera. Muy bien ! ska bli roligt å se :) så inom kort dyker det upp en hel del posebilder å annat skojs upp :P
Fia å jag tog oss en tripp till sjuklingen- Jonatan, för att få se hans mkt fina hem å ta sej lite glass. - tackar för den.

...och nu sitter jag hos CaarrroBarro har precis fikat å ska sova. För imööra ska vi upp tidigt- å åka till Estocolmo! För shopping å annat trevlgit;D kanske återkommer senare å berättar va vi gjort. HAHA! säger ja bara.- det blir nåt utöver det vanliga. :D:D

nej ni, dags för sovning. God natt gott folk & LEV VÄL !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback