för övrigt..

.. så är vicky & malin hemma nu! ÄNTLIGEN. Åh vad jag har saknat dessa fantastiska flickor! ;) Ni är som natt å dag, men helt otroligt sjukt bra! Det va härligt att höra din röst i telefonen vickan & imorrn ska vi prata ut. om ALLT! :) Jag ska berätta allt å du ska berätta allt. haha det blir en tala-ut-om-livets-alla-goda-ting-dag. Det blir härligt det:) & sen var tanken den att jag skulle hinna förbi Vickans hus efter skolan å heja på min kära Malin som jag inte sett på hundra år ungefär. (-Sist var väl europakonf. om ja inte minns alldeles tok fel) Måste hinna med detta innan jag ska va på LO. Körresa till Estocolmo nästa! Blir kul det. Roligt att David å Anibal ska med. - ja, det tycker ja allt;D



nu ska jag göra eng. uppgift och packa för imorrn.

Goodbye gott folk och kära blogg-läsare.

Kommentarer
Postat av: Malin

såå tragiskt att vi inte fick kramas loss, HJÄLP! men jag var tvungen att åka hem, känns som att man inte varit hemma på hundra år så, nästa gång då ses vi ! ;) puussss på gumsan.!

Postat av: Johanna

jaa ja förstår dej malin! otur, minst sagt. men vi får ta iegn förlorad tid senare! :) Pusssspådeeej

2006-08-27 @ 22:49:00
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback