Forever Young m. originalet !!

tackar för en fin dag vänner. Idag har ja hunnit med allt möjligt. vaknat upp hos Carro, jobbat, vart me Vic & Sara - tack för den stund som varade:) uppskattar människor som er! Ni är värda guld!!, åkt buss m. Andy - trevligt va det! kommit hem, plockat undan å välkomnat familjen-storm hem, heeelt galet, de stormade in. ja hade knappt själv hunnit komma innanför husets fyra väggar, så slänger de upp dörren & stormar in m. resväskor å shoppingkassor. Galna minst sagt:P haha. Tro det eller ej, imorrnbär det av till Sthlm ännu en gång. TACK för det! jag gillar sthlm, helt klart. Nu med ännu en av mina fantastiska vänner. Jag som skulle upp till kontoret å grejer imorrn, men ack. se så det blev med det. Får fylla min mp3 m. ljuvlig musik nästa vecka istället. GILLAS ! Jag gillar mitt liv alldeles kolossalt mkt. Mitt liv, mina vänner, mina skola, min garderob, mej själv å allt som snurrar omkring. Tänka sej, livet är helt toppen.! kunde det va så bra? - det visste jag inte. SJÄLVKLART finns det saker som kan tynga ner ens goda humör ibland. MEN det finns alldeles för mkt gott i mitt liv för att ja ska låtas tyngas ner av dessa små bagateller i en värld m. så mkt ondska som i denna. Jga gillar mitt liv förmkt för att tråkas ut. (Observera dock, att jag för 5-9 min sedan klagade över mitt permanentade hår som inte blev som tanken velat, dumheter- jag säger då det. det finns värre saker att gråta över. - uppenbarligen) Nu ljudes en mycket MYCKET bra låt, ut ur mina högtalare nämligen- Forever Young m. Alphaville (!) originalet till Youth group. SUG på den du ! Detta är RIKTIGA grejer, ABSOLUT! inget wanna-be-lyssnande här inte. Nej nej. Tack pojken som sände mej denna. dyrbara saker detta m. kärlek. Mycket jag ska fundera på. Återkommer kasnke, om ni har tur! då ska ja skirva om allt. eller om mycket iaf. Jag har under senaste tiden lärt mej en hel del av många i min omvärld. Särskilt av nåra speciella. inga namn nämnda. Men det finns sidor hos människor man själv kan dra STOR nytta av, lära sej att göra likadant å vice versa. Exakt så ska jag göra. Se till människors goda sidor å ta till mej utav dessa. - BRA tankar där Johanna. - Jaa, jag är klok. Nej ni kära vänner, nu ska jag duscha, ta i hårinpackning i håret å sova m. detta. För att imorrn vakna upp m. något mindre torrt hår. - Ja , det va iaf det som va tanken. Mitt hår är på tok för torrt, å skadat oxå för den delen. Men ja gillar det ändå;) Fick en afrokam av mamma idag oxå;D WO! som ja kan ha till håret mitt. MUMMA ! Vissa kan dem, särskilt min mamma. Hon vet vad som behövs . Hittade för övrigt en utsökt sjal i hennes garderob. Nu kan ja till å me va så klok å lämna tillbaka den väldigt snygga sjalen ja köpte igår å få pengar tillbaka. Två flugor i en smäll- Pengar tillbaka å en sjal oxå ! YES! Har för övrigt använt min fina röda tröja ja köpte igår idag, den gillar jag mkt. rekommenderar en röd tröja till hösten att liva upp omvärlden med. !Pusspåer. Sara- du är en väääldigt fin tjej ska du veta. Uppskattar ditt omtänksamma hjärta. MYCKET!

Kommentarer
Postat av: Pojken

Ja men det var ju så lite så. Musik, ja, det gillas. Fråga bara. Du får det du letar efter, oftast!

2006-08-04 @ 19:06:14
Postat av: Emanuel

Alphavilles låtar är jag nästan uppväxt med. Forever young ger mig fortfarande rysningar.
Den låten + Moonlight Shadow med Mike Oldfield kan räknas som självklara kandidater till dom 100 bästa låtarna någonsin.

Postat av: Johanna

Pojken: Ja, min egen musikbank är du, å det tackas för!
Som sagt, ja får det ja letar efter oftast! :)

Emanuel: Jaa, mitt ärligaste svar är att Youth Groups version av denna låten inte alls är i klass m. Alphavilles! Alphavilles har en annan standard. Absolut! Moonlight Shadow, det namnet påminner mej om mkt, men jag vet inte vad som stämmer? Hum..har hört många låtar med titeln Moonlight Shadow, skulle man kunna få ta del av Mike Oldfield ?

2006-08-05 @ 10:41:23
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: sara

johanna min vän!
det var så trevligt att träffa dig att jag glömde kommentera något snällt om ditt nya hår. jag tänkte på att du såg ovanligt sommarfräsch ut men tänkte inte vidare att det hade en lockig anledning. men det var fintfintfint!
det du missade när du gick var carola som sjöng en bisarr sång om raoul wallenberg, men det kan vi ta igen en annan gång!
ta hand om dig om du drar iväg på upptåg på frizon. själv ska jag stanna i stan och leva på reggaefestivalen. puss! sara

2006-08-05 @ 15:59:52
Postat av: Johanna

Sara: Du min vän! Va roligt att du säger det:D jag tackar så mkt för dina fina komplimanger, de värmer ska du veta! haha Carolas bisarra sång om Raoul Wallenberg, du är för skön du;D Den får vi ta en annan gång. Jag hörde dock att filmen vart väldigt bra. Den får vi oxå ta en annan gång. Jaa du, lev det tycker jag verkligen att du ska göra! :) Många kramar /Jo

2006-08-05 @ 18:15:29
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: vicky

haha.. jaaa.. vi får ta en raolu kväll någongång.. om jag inte minns fel ska vi ha en lång-film med honom och sedan en liten musikal film när man får se scener på hela raul låten.
men ärligt.. jag och mamma satt först och skrattade när låten spårade, sen kom vi på hur bra han var och började att gråta..
sara, det var tur att jag förklarade att det inte var om raoul man sjäng när carola sjäng om slaktdjuren.. hemskt.. ursch.. historen får aldrig upprepas!
Länge leva landet Israel och det judiska folket!

2006-08-14 @ 03:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback