Godmorgon gott folk.

En ny dag. Vaknar m. en konstig känsla. Sommaren är lider mot sitt slut- PANIK ! Mer sommar åt barnen säger ja bara. Men å andra sidan ska jag säga som ja alltid sagt; Sommaren är inte slut förrens dagen är kommen då vi är påväg mot skolbänkarnas, lärarna & böckernas hus. Så är det helt enkelt. Låång tid kvar, det konstaterades igår, när Vic å Ja satt på bussen hem. Ja så enkelt är det. vad ska hända idag må'n tro? -Jo, en båttur m. la familia kasnke?! Vore inte illa dumt det inte. Får se hur det blir. Förövrigt; Hittade jag inte min Ipod connecting grej till datan. Sämst ! Jag säger då det. Vart kan man ha lagt den liksom ?  ;S Bläsch. Ännu en sak som påverkade mitt humör. Justja, ILLA ! nu sitter ja här utan att läst varken bibeln eller bett. Dumt.! sånt ska man göra INNAN man sätter sej framför datorn å börjar greja m. saker som egentligen är helt utan värde. & igår fick vi be m. en man till frälsning. (DET är värde) helt coolt! Vic å jag. Va häftigt det är egentligen att va kristen ! Goodbye, återkommer m. uppdateringar om livet och dess goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback