Härligt

jaaa ni. Jag kom iväg på min resa!! Mycket nöjdöver dagen. Gick upp (försov mej!) 6.30 åkte från Uppsala 7.00 DUKTIGT! mycket. Kom fram, trött, men glad, klockan 13.25 å där Stod bruden m. bilen! Å välkomnade mej. vår tanke var att ta en sväng på stan. men ösregnet kom! så vi beslöt oss för att åka hem direkt.

Har träffat folket här i byn under eftermiddagen! Trevligt. Mycket!
På torsdag ska jag till mitt andra hem:D Inga & Bertils fina hus. åse alla djuren. där tillbringade ja nån vecka på sommaren som liten. Härligt & alldeles nostaligiskt!

Får se vad veckan utvisar. Antingen segling på onsdag ellr gbg (JAAAA)! eller så hinner vid med både och! vore gött. det är ju dagar kvar så det ska vi väl hinna med:)

nej nu, ska jag va social! Ha det fint vänner.

inget dagens ord , tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback