Kära bloggare...

jag väntar fortfarande på att Elle's nya premie ska dyka upp på hemsidan. Jag vill ju ha en prenumeration. MEN  inte den hemska badväskan till. -Nej tack, den klarar jag mej utan. Gräsligt bortskämd? -nej då. Jag vill bara ha det som är snyggt. ;)

för övrigt. sitter jag på jobbet:) Mycket nöjd kontors arbetare är jag. Ohja! Lite kaosartat är det allt här. men det är bara å suga in, som fia skulle sagt-. Skönt att slippa känna stressen iaf. Se bara, jag bloggar på arbetstid. Lite illa kanske iförsej. Ska sluta med det. Blev väldigt god lunch idag iaf. Jag gick till ICA å köpte mej en Tacopaj. Rekommenderas! Och till det en banan. MYCKET smakligt!

Lyssnar dock på mycket mycket bra musik. För tillfället är det Reuben Morgan. Härligt skön musik. Fast låtarna är väldans lika varandra? -Störningsmoment. -Ja faktiskt.

Vad ska ske ikväll? Det undrar jag. Tanken var ju att sthlmsgänget skulle dyka upp. Men jokrar som de är, släppte de det. Haha med olika anledningar:P galna människor, ja säger då det.

Jag blev plötsligt vääldigt sugen på interneetshopping. Hum, vart ska detta leda? Säg mej det du. intressant, mkt intressant. Nej ja släpper nog det för denna gången. Men vore allt kul å testa på nån gång.
(oj nån blev orolig där)

Nej ni, nu ska jag släppa detta  med bloggande för stunden.- Måste bara tillägga det att jag blivit inbjuden till Valparty m. kd! Mycke trevligt, OHJA !

Heja KD! Val 2006 blir något utöver det vanliga. Uppenbarligen!

Ha en fortsatt trevlig dag, kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback