Kärlek. Shopping & DU!

ojojoj vilken dag! jag säger då det, GALEN minst sagt! men ja gillar det, Jag å Vik har haft det riktigt mysigt vi! Jag gillar såna här spontana resor, det är lite mej tror ja. - Sthlm, utan ett andetag av planering. - YES!och nu kommer mitt erkännande, jag gillar sthlm å tycker till å med att denna stad är väldigt väldigt bra. trots sina många baksidor. m. hög skatt, långa avstånd å kaxiga invånare.  vi kom iaf hem glada för en stund sen, trött är jag nu. å med en lite tunnare plånbok. (förstår inte, pengarna flyger ut ur plånboken som om de hade vingar- GALET) Konstig min blogg är, trots att jahar stycken å grejer så skrivs allt efter varandra. MYSKO! Kankse min dator som spökar. Nu har ja iaf kommit på en del outfitar (tack malin för detta unika ord. - out fit)  Har sett hela höstens mode på en dag så nu vet vi vad som komma skall. Mycket höga midjor. Kan tyckas lite små läskigt å ja kan hålla med om det, men ja tycker modet till hösten verkar vara mycket sofistikerat. Det gillas! Stil på det mesta liksom. Förutom dessa Over-sized tröjor som gillas av mig, det är det kasnke inte stil på, på det sättet, men det känns så mysigt m dem liksom. Så detta blir nåt för mej tror jag:) Riktigt 80-tals mode, så ta en titt på kort från åren då du föddes, sånt mode är på g, helt enkelt. Inte helt å hållet, en viss skillnad å uppdatering självfallet. Förövrigt; Mina tankar går. Åh jag är så glad! Mitt liv är för bra. Å min familj är bara fööör bra. Mamma är rar å hämtar mej mitt i natten från tågstationen. Det är kärlek det! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Du och jag lär ju dra en Sthlm snart också visst!? Älskar dej! puss

2006-08-05 @ 01:38:13
Postat av: Johanna

jaa men självklart ska vi dra en sthlm, du å jag oxå;) Ett måste innan sommaren är slut, helt klart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback