Kärlek till BECK?

IDAG: Övningskört heeela eftermiddagen, flera flera timmar. Nu känner jag mej mycket duktig. Nu kan jag det där med gasen & växlingen alldeles finemang. -THANKS Dad! Stackarn, han fick lida där bredvid, haha. Nej då, han såg ut att trivas m. ms Johanna bakom ratten. - OH Kära efterlängtade älskade körkort, jag längtar efter dej.


För övrigt; BECK filmerna är min nya passion här i livet. Det är DEM filmerna jag ska titta på i höst. ALLA! :)
För dej som inte har nåt att göra, ta dej en titt det är BECK på tv. "Mannen utan ansikte" buurrraaa;S eftersom min käre far sitter å blockerar tvn så kan jag inte titta färdigt. men strax ska ha sova då blir det min tur. The end of the movie hinner jag med å se iaf.


Emma. jaa du..haha din kommentar där. Jaa det är nåt, det är det. Mer ska jag nog inte säga än så ?

OH NI. Jag vill till Sthlm. Hum hur ska detta ordnas? Hitta en möjlig lösning som alltid. Jag å Sthlm är ett!

Pussåhej.



JUSTJA! ja har fortf. inte skrivit om min lååånga fina resa till Gbg. DET kommer. tro mej!


Pussåkramvisespåstan

Kommentarer
Postat av: ...

oftast bra att inte säga allt * you know ma friend! ;)

2006-08-21 @ 17:19:35
Postat av: Johanna

joo oftast är det bäst att inte säga alltför mkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback