NU är det på g. -Verkligheten har tydligen satt igång

snabb visit förbi stan, för att ta sej en sväng förbi pappas kontor, för att där ta sej en fika & vila efter dagens bravader. (skolan har tagit sin början- det känns i hela kroppen, -trötter) Snart ska jag tillbaka till stan. Kvällen består av utbildning på Kansliet. Val-06 blir nåt utöver det vanliga. Spännande:)

Tack för teet. Nästa gång blir det kaffe. Elle är mycket inspirerande. Dock lite för klatschigt för min smak. Kanske ska upphöra min kommande prenumeration.? Går det? Känns som att VeckoRevyn är nåt som är roligare, iaf för mej. MEN där står det en del blask oxå, hum.

Nej. nu ska jag ut i regnrusket i hopp om att det inte fälls en enda regndroppe från himlen medans jag går.
Tack - det har slutat regna!

Först ska jag svara på sms:)
Jag älskar att få sms! Signalen å sen vibratorn. Härligt!

Goodbye främling & vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback