Tänk Tänk Tänk, jaa jag försöker verkligen?

en underbart rolig vecka. mer kommer, helt klart. Men inte nu, på tok för trött. Kom iaf hem ikväll. 21.50 anlände tåget till Uppsala Central. Tack för veckan!



23.38

Här sitter jag en aning trött å sleten efter kvällens åkande. Hungrig oxå, men det orkar vi inte åtgälda nu. Sömnen tar över, sakta men säkert. Du har satt griller i huvudet på mej, Jag har tänkt så mkt att det stundvis känts som hjärnan eller till å me hjärtat skulle spricka. Av glädje? Av sorg? Nej inte sorg, för glad det är jag. Men många tankar & funderingar, lösningar problem? har pågått i min hjärna, särskilt sen igår, igår eftermiddag. Usssccchaa mej. Saker är bra knasiga ibland. Varför ska jag va en sån tänkare? Tågresan hem va ju perfekt gjord för min tänkar-dag. Har tänkt å tänk å tänkt å tänkt, särskilt sen igår. Orden flög ur mej, men det va bra saker som jag sa. - ja det var det. men ändå? vad gör jag nu? Till å med käre vännen Emelie tyckte att ja tänkte mycket. När jag satt där åkandes till Vänersborg för hemfärd frågade hon stilla, den fråga man ibland uppskattar mest av allt å den fråga man ibland inte vill höra just DÄR & just exakt DÅ- "Vad tänker du på?" Fundersam var jag. & mitt uppe i ett av mina tusentals resonemang hit å dit svarade jag nåt i stil m. " min kompis som är i Turiet nu" & självklart va det sant. men jag tänkte ju på sååå mkt mer. GALET!


Mycket har hänt i sommar, helt klart. det vet vi alla. Ingen kan nog neka det. Vad är det som händer?


Idag kom jag på en sak. - Människor är vandrande varelser, helt mysko saker vi sysslar med egentligen. Så onda, men ändå så goda?


Tack mr. Berg för den hääärliga skivan. Planetshakers - Reflector. Den fick jag av Emelies broder igår. :)
MYCKET härlig!!


Nej borde jag kanske sluta analysera i allt, innan det blir alltför galet. Varför, KOM KOM KOM ?

Imorrn bär det iaf av till STHLM för Valfestival m. KDU? stämmer det? nåt sånt iaf. Blir trevlans det. Då ska ja få träffa Emma som jag inte sett på tusen år ungefär. Blir skojs det:)

-Goodbye mr. -

Kommentarer
Postat av: ...

Du har nåt att berätta min kära vän tror jag. Godbye mr? Jag fattar när det är nåt. Så tala kvinna! puss/E

2006-08-20 @ 12:40:57
Postat av: Johanna

E: Tror du det du? ! :P haha jag är så öppen. Insåg nyss att man inte alls har nån koll på vad det är för folk som läser ens blogg. Kankse ska mna inte va så frispråkig som det är lätt att bli när man skriver om sitt liv å sina dagar? Jag kanske talar nån annan dag, eller så tala ja inte alls. ;/ vem vet? LOVE YA!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback