vill för övrigt göra er uppmärksamma...

frittfall


...om att jag är väldans sugen på att åka till Gröna Lund om inte ännu hellre Liseberg. Det vore det mest fantastiska nu. Åh min bror har uppenbarligen turen m. sig, för denna dag är han lyckligtvis på Gröna LUnd tänka sej, det kallar jag å ha turen m. sej! Nån mer än jag som känner suget efter en hisnande magkänsla, å helst en "nära döden upplevelse" när man ändå är igång? (observera då, vad jag menar m. nära döden upplevelse, dock inte lika närgången döden som vid en riktig död. det är endast känslan jag är ute efter)

Kommentarer
Postat av: Elizabet

Grym bild!:)*

Postat av: Johanna

tackar. tyvärr är det inte skapat av mej själv. (även om jag gärna skulle ta åt mej äran för grym är bilden. oja) hiottade den när ja va ute å checkade läget på google eller nånstans.

2006-08-06 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback