dan för dan, jag är inte klar


nej. inte klar med julklapparna, ellr sätt å vis är jag det, har ju köpt till alla, men ja ska köpa nå mer grejer till min famror, å kaske lämna tillbaka en tröja till min syster å köpa shorts istället, fin shorts som hon pratar så mycket om., får se hur ja ska göra, å vad som hinns med,

idag ska ja börja packa oxå, det känns sjukt, för på tisdag bär den stora resan av, den med stort R, Indien here I come, längtar mest till de vita stränderna å de korallblåa havet, men allt annat blir bra det med:)
det är ju en hel del som vi ska knöka in i schemat. muummmss för detta,
konstig känsla att packa sommarkläder å ta fram allt sånt, mitt i vintern. Dock är det inte riktig vinter, 
- snön är som bort blåst. tråk på det, Jag vill ha en RIKTIG JUUUL ! för jag äälskar julen, har kommit fram till att det måste va det mysigaste på hela året, bättre än födelsedagar !

Igår va det en mysens dag, jag hade skolavslutning som ja släppte, Oops. Ja va i skolan fr början men gick sen ner på stan, skulle luncha me Davve å Emma, å träffa Salle för att köpa present till Becka.) Vi köpte snabbt present å gick sen å åt,Därefter åkte Salle å vi andra gick runt å julhandlade, myysigt va det:) å mycket kul. skönt å hänga nåra få, ibland nör man blir så många hinner man inte prata me alla, grupperingar skapas, haha å uscha för såna., Efter många timmars shopping, så gick vi till JC lämnade av Davve som skulle hemåt, til Uddevalla med andra ord:) och jag å Emma gick vidare, hann tappa bort varandra å hitta tillbaka till varanra, äventrligt å läskigt:P hatar känslan av att inte få kontakt me nån som är borta, uusssh. haha, som ett litet barn - oja, Därefter blev det fika fika fika på Café 018 - nya favoriten. 
10 av 10, det är mysighetens café. Love it, 
Efter en lång stund gick vi, jag åkte hem till Blom på mysfest, det va kul å emma gck hemåt, 
Hoppas det gic k bra att gå vännen:)!

Fick min första julklapp igår, ett örngott där det står "I love you"
, jag gick på toaletten när vi va på caféet emma å ja,  å när jag kom tillbaka låg det lilla paketet på min plats, Tack min fina Emma:) du är så bra. 

Nu dags för påklädning å städa mitt rosa badrum, därefter inslagning av presenter, Yes. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback