dan för doppardan, jag är nöjd

aa


Jaha ni, så här kan det bli en dag. Observera att toaletten som skulle städas, INTE är städad, Dags för det kanske? Julklapp packeteringen är ordnad;) alla paket inslagna, Grattis till mej. Tog mej en sväng till stan, hängde med Emelie Sehlin, kära fina du:) mysigt va det, å rpecis va ja behövde. Lämnade tillbaka två grejer, å köpte nya saker:) Kändes bättre såhär, min syster blir så nöjd så nöjd:) och farmor blir nog nöjd oxå:)! 
Det var mysigt att gå på stan, och ja förväntade mej lååånga köer, men det va inte alls lika mkt folk som förut, det va skönt. Skönt avslut att sätta sej ner, vi gick till maccedonken å tog oss lite mat å paj, å pratade å pratade, det va skönt på alla sätt å vis. När ja kom hem fxade ja paketen, å fixade min ipod, så att ja kunde lägga över musiken å greja lite, med min nya dator:) inför Indienresan vill ja haNY musik, så det är ordnat nu:) krånglade sej men löste sej sen. Har hängt upp krokarna på väggen oxå, så nu hänger mina väskor å grejer istället för att ligga slängda lite varstans, - mycket bra Johanna. 

NU, blir det städning å sen ska ja börja packa, eller iaf fundera ut va ja ska ha för kläder me mej:)
- konstig känsla, snart 30 grader å sol. Jo ja tackar:)


Unbreak my heart, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback