det va det värt,

everyone, 


vacker sång, min värld är bra, trots små bagateller till i-lands problem. jag är nöjd,

handlat juelklappar har ja gjort, en del kvar, 

imorrn ska ja ladda det sista, harnågra kvar, men ja är glad. mys idag!

fantastiskt, musikklasserna utanför åhléns idag, vacckeert va det, jag rös, Älskar detta med akapella, stor kör å allt sånt, vackrare musik för örat finns inte! Släng i er i väggen körer, säger jag. Oja, inte en endaste sång klår detta, what- a- feeling,

ska försöka ordna med min ipod, verkar inte vilja gå som jag vill, sämst, 
ja villha det klart innan avfärd til Indien, flyresor kan va sega utan musik . :) 
Långa strnder, korallblått hav, nya människor ny kultur, NYTT land, väntar, jag är överväldigad, 
Längtar efter denna upplevelse som närmar sej med stormsteg. Underbart blir det (; 


imorrn, julmys med Emma, handling på stan av juklappar, luncha å mysa. 

- God Jul mina vänner, 

för övrigt: rekton salmonsson självaste jultomen sjöng på Kul i Jul idag, fint. han är duktig han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback