Du är fin,



äntligen. klar med Människan socialt och kulturellt analys? arbete? jaa nåt sånt var det. Känns skönt,
konstig uppgift. 
Högsta betyg. Tackar


Dags å sova nu tror jag, imorrn blire till å fokusera på kommande Hi Prov, ska bli skönt till helgen. Längtar redan, trots att det är söndag kväll. haha tragiskt. 

snart Jul. MYS !

denna helgen va skön. :)


HAr hittat Coldplay låtar ja aldrig hört, hur kommer det sej? mysko, men de va bra. 




Saknar dej, Längtar efter dej, Japp så är det:) 

Puss och godnatt vänner,

Kommentarer
Postat av: Carro

Längtar efter dig också! ( I hopp om att det var riktat till mig, troligtvis inte :P ) haha. :)
puss

Postat av: Johanna

Carro: Jooodddddå, jag saknar dej min kära vän!!
snart när ja inte har så mkt i skolan, då ska vi leka!! va ju hundra miljarder år sen sist;/ saknar deJ!!

2006-12-05 @ 20:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback