en dag försent,



Lucia igår, och som så många andra MÅSTE jag kommentera,

vackrare sång får man leta  efter, ett tåg med vacker sång kom in, och ja fylldes av glädje. 
för vackert var det, otroligt. stämmor å fint, ekade å vackert, jag gillar helt klart lucia. å jag älskar julen. men vart är snön? 

Min skola måste ha den vackraste lucia sången någonsin, inga andra luciasångare slår den, nej nej. 
- otroligt, ni sjöng Vackrast på hela dagen, !


iförsej, så var sången, julkonserten i Domkyrkan en OTROLIG höjdpunkt, det var så vackert, jag rös hela jag.
heja musikklasserna, säger jag. 

detta ska bli en årlig tradition för Johanna Sten, -ja tack med nöje, minst sagt.


tänker inte dra min långa helg, för snart är en ny på ingång, men den va fin, :)


 för övrigt;  andra sjunger vackert andra inte, så är det visst.
och dags å inhandla juleklappar, inte en endaste är inhandlad, men ja känner ingen stress, och det är bra, för allt hinns med, - OJA:)

trevligt, nu är pappa hemma:)
- krampåer,  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback