Jag älskar Jack,



mys mys. Har precis ätit middag med familjen och farmor. Snart bär det av neråt stan. Vi ska gå på bio allihopa, mkt trevligt. En julklapp är det. och bara för att jag säger detta så tappar jag namnet på filmen, kommr int ihåg va den heter. Men det är i alla fall premiären av en rolig film, gillr dessa filmer.

Flera sms har poppat upp idag också, mkt trevligt. tack för det:)

jag har inte börjat packa än, har bara drygat runt. Pratat i telefon, lyssnat på musik. Ordnat å börjat fundera lite lite på va ja ska packa me mej, har iaf valt ut resväskan. (jag får den största, konstigt, mamma: Johanna behöver nog den största, ojdå?) Insåg att ja behöver inhandla ett å annat, får se om detta hinns med imorrn innan vi åker, hoppas på det. 

det blir packning å tvättning natten lång känner jag. 

För övrigt är jag otroligt nöjd med min nyladdade musik, till min fin fina ipod. Jag är nöjd. Verkar som att IPOD va årets julklapp . Helt klart, Jag är nöjd att ja ligger före ;) haha, Gillar den otroligt. Skönt med ipod tycker ja:) fixade ju så att den går å koppla till nya datorn oxå, känns skönt. efter mkt krångel så fungerar det äntligen. Nöjder är jag!.

ÄLSKAR JACK JOHNSON. Sjuuuukt skööön musik. ! heelt otrligt skön, 

min nya parfym doftar utsökt, underbar doft:)! lika så min cremelotion ja fick. alla pengarna satt perfekt! å alla mina presenter, de satt perfekt allihopa. Är mkt nöjd över mina juleklappar. 

Va så kul å se alla glada ansikten. Det är så sjukt kul å ge julklappar å sen se att de verkligen blir glada på riktigt. då är känslan av tillfredsställelse fullständig.

 Nu ska jag återgå till mina funderingar över vad som väskan ska fyllas med, därefter fika. Därefter bär det av till biografen. Mumma, vilken härlig dag!

Vart är snön? - nej nu bryr jag mej inte mer. 


Ha en fortsatt trevlig dag, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback