klcokan slår,




sjukt, 

nu har jag suttit i minst 2 timmar och fördröjt min tid (som för övrigt var tänkt för att sova- ladda batterierna, bli fullt frisk osv.) fördröjt tiden va det ja, framför bilddagboken.se - S J UKT! känns nästan, bara nästan, som på gamla (goda?) tiden, känslan är kvar. Dock ine samma behov, och glädje som förut. 

Klockan är 02.36 , förut var det en baggis, nu är det andra tider.


Har hunnit med en hel del på kvällen, möte - underbart! eftersnack- umgås med älskade vänner, FIKA!, inser att de är många, och dyrbara! Härliga kramar, och uppmutrande ord. - Jag ör nöjd! 
Fina samtal och konversationer, det fyller mej med glädje. 
(dock, en miss, förlåt!) 
Hem med järngänget till Davve, snarare brudarna jag blondy vic salle mli, - och Davve. men han va nöjd ! (som vanligt då)
IDOL, jag har alltid sagt att MArkus kommer vinna, och mycket riktigt, vem vann? Jo om inte MArkus! 
-skickligt Johanna. skickligt markus, du var bäst! rösten, sången, kvalitén --> Bäst, helt enkelt.
det hördes klart och tydligt för ett lätt- inövat öra. - Tackar.

Hemåt, mamma kom å hämtade, jag körde. in till maccedonken- stängt. Typiskt. Vidare ut mot E4an. Jag valde vägen förbi MAX, konstigt? - nej, jag va hungrig. Även MAx stängd. Jag blir besviken.- Isak vad har hänt? Trodde Max var å lite på. ;/

Vidare hemåt, mamma lagade mat (!) TACK: Chicky bits, kroketter, söt sur sås. 
- Jag var nöjd, mkt nöjd. MUMMA stavas det (;

Musik på, dator på. - tragiskt med mysigt;)
snackade me kär vän i säkert en timme, samtidigt som ja kollade hemsidor däribland Bilddagboken.se
- uppskattad sida, Ja faktiskt. Många skratt å häriga minnen:) I love-


för övrigt är min dator fantastisk. 


Godnatt-


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken var missen?

2006-12-02 @ 11:30:03
Postat av: Johanna

vem undrar? :)

2006-12-02 @ 13:12:46
Postat av: rsgjt]

texas auto insurance quote [url=http://auto-insurance.insurance-best.info/page174.php]texas auto insurance quote[/url]

2007-02-15 @ 14:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback