lycka är att vara fria,



sista provet för i år gjordes idag, och jag är nöjd.

nu lever jag:)

som sagt, Indien here I come. Längtar otroligt mycket. ska bli helt sjukt, fantastiskt härligt. Känns som att jag på nåt sätt ska bli hel? Inte för att ja har tappat nån bit eller har något förlorat. Men känslan av att bli hel, att få förstående, och en längtan efer nåt ja inte ser, ine vet om idag, kommer förfölja mej genom livet. Det känns bra. Det kommer bli bra, och jag kommer sen komma hem med en genuin känsla. - Ja, det är jag säker på.

Idag förstod jag hur mycket jag gillar mina människor i skolan, mina härliga vänner, som jag dagligen få dela mit liv med. - härliga,

Nu ska jag hjälpa syster med spanska prov, 
Längtar till helgen, fast och andra sidan så blir det ganska gött imrrn oxå. Klockan 9.00 blir det Rättegång på Tingsrätten. ska bli mycket intressant det  Sen i helgen blir det flera julkonserter. Julkonsert rep på LO infö konsert, Domkyrkan med mina fina -lördag kl. 19, , Lucia -kröning på söndag kl.14, Julkonsert på LO kl. 19- härligt.

I veckan ska jag jobba, tjäna julepengar:) och inhandla julklappar, vet till å me va ja ska gö för gött nästa helg. - lycka är att vara fri. 

för övrigt; Idag kollade vi på en av Jane Austens filmer på engelskan. - Underbar var den.  


och en annan sak, 
min kära vän, du vet vem du är. Vet inte om du läser detta, för du är ju tvärtemot mej, haha jag älskar bloggvärlden, du, - starkt ogillar den. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det går bra för dej, och jag kommer att stötta dej i allt, du betyder mycket för mej. - Lycka till med allt. Med kärlek - Johanna



Kommentarer
Postat av: Hannah

Och jag är alltid fri. Whatever you do.

Postat av: Johanna

Hannah: heee okaaj? det va ju bra.

2006-12-07 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback