Myyys hos mig,



det var tänkt att jag skulle göra mycket annat ikväll  som att, åka till allians titta på match, gå  till pingst med folk och julmys med järngänget. - älskade vänner,
- Jag stannar hemma, det vart så tokmysigt att sitta här hemma. Mamma har gjort julfint å satt upp stjärnor å städat har vi gjort. Så nu är julstjärnorna gardiner å allt fixat. MYSbelysning minst sagt.

Mamma å Gabbi kom hem, med inhandlade varor. Julfika till familjen Sten. Jo ja tackar. Masssor av gott har de köpt, däribland en stoor godispåse med massor av lakrits choklad å goda saker till moi. 
julmust, mumma!, pepparkakor, nybakta lussebullar, och andra bullar, (ojoj) mandariner, masssssor av naturgodis, - vit choklad. jag dööör!
det är det B Ä S T A (;  dags å umgås me familjen kasnke, ser så mysigt ut. 

Mys, och jag är nöjd. Skulle sitta fint med OTH nu, men får nog bli nåt annat, 
Jag önskar mej hela boxen! Give me:)!


och jag älskar fortf. min dator. Thanks dad,
Godkvällers vänner,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback