du är ju,

speciell,


Idag vaknade jag av att jag luktade så gott, konstigt, kände inte igen parfymen. haha mysko ?


Hittills idag har jag vart bäst,
Har:
- vaknat i tid för att göra undan lite plugg,
- ringt ang. min plattång som inte fungerade! Nu är en ny undanlagd åt mej, som ja ska hämta ut To? Fr?
- plockat i mitt rum, lagt tvätten där den ska vara
- städat
- TRÄNAT -bästbästbäst,

är just hemkommen från ett minst sagt, Jobbigt pass! Spinning Core,
nu ska jag äta, läsa spanska bok, ordna mej inför kvällen, iväg till Livets ord, sjunga i kören å gå på möte!
WO!


Nu känns det att lovet är här,

träffade för övrigt Ilona på Kraftkällan, för er som inte vet- engelska läraren min. Mkt glad å pigg var hon! trevligt:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback