och inte trodde jag..

 
  
   


och inte trodde jag att jag skulle bli en av dem som lägger upp fåniga bilder på kändisar jag säger mig "älska",- nej för älska va ju trots allt att ta i. Dock är detta något att lägga på minnet. För det var kanske inte så ytligt som man kan tro. I alla fall inte alla serier. Kan ju då trots allt medge att den mest "ytliga" av dessa är Prison Break. För idag, när jag satt där och tittade på OTH så fick jag mej, hör och häpna, faktiskt en några tankeställare, eftersom jag inte sett fortsättningen har jag ingen aning om det alltid  hur det kommer att se ut. OM det kommer vara så djupt som dessa ord. men idag, fick jag tänka till lite, för det var djupt. Och saker som är djupa, de älskar jag.

Kommentarer
Postat av: J

nej tv serier kan vara väldigt intressanta och ibland ge perspektiv på saker. Underskatta aldrig det

2006-11-30 @ 19:23:46
Postat av: Johanna

hahah jaa sant så sant:P

2006-11-30 @ 21:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback