OTH, OC och andra fantastiska skapelser,



har kommit fram till att OTH, OC och Prison Break är det bästa !
jag vet, nu låter jag som en riktig nörd. en sån där tv-serie-nörd, men det är jag inte. för jag kollar aldirg på tv typ,
men jag upptäckte till min stora förtjusning idag att vi faktiskt hade några One Tree Hill avsnitt, de allra första. och nu är jag som fast! första avsnitten tyckte jag att Lucas va lite av en tönt, lite mesig sådär. men , mina uppfattningar är totalt förändrade. yes,

igår, satt jag fastklistrad vid tvn, framför OC. jag insåg även då, till min stora förtjusning att programmet är sej likt, och insåg även till min stora förfäran att jag missat en hel del där i mittenavsnitten. tanken slog mej att jag skulle ta mej en riktigt låång dag-natt-dag-natt helg för OC, men hur ska det hinnas med? kanske kan man övertala pappsen att ta me sej en dator til Indien;) så vi har nåt mysigt å göra på både flyg och på kvällarna att göra. men vad vet jag, vi kankse har för mkt skojs för oss där borta att detta inte hinns med?
jag ska iaf göra mitt bästa, och om så vore ska jag släpa hela datorn å alltet med mej, alldeles by myself.

annars blire annan övertalning, övertalning av bla. emma kanske att titta me mej en hel helg på OTH & OC. sträck kolla, innan julen tar vid. finns säkert en å annan som är på g..

hör av dej du intresserade !

tänk så mys det vore, - ja, faktiskt. Jag är på !

och apropå datorer, så plingade pappa nyss hem och sa med glatt stohej att han kommer hem med en dator till mej ikväll. så nu är jag dock förkyld, men mycket nöjder.

tacktacktack.

teater med skolan va det ja. men jag som vart hemma idag kanske borde ta det lugnt ikväll med.
känns som det, ta igen mej. så förkylning/huvudvärk ger med sej någon gång.


pöösss å kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback