tackdå,

Nu är det igång,

KUL !

Konferens känslan spirar, och jag har frid!



När jag kom hem väntade en fin överraskning, Min premie och NYTT nummer av tidning:)
-tackar, för glad blev jag.


Tack, nu känns det skönt.
Pratade med människorna jag behövde prata me ikväll. Skönt:)!


Nu ska jag borsta tänderna, krypa ner i sängen å läsa i min tidning, och sen ska jag sooovaa,
för att vakna upp pigg å utvilad imornr. ska jobba mkt mkt mkt från 11.30-00.00 ellr nåt sånt, med nåra timmars mellanrum;) Blir skoooj,

Coffeeshopen here I come!

förövrigt; är jag G R Y M på å göra kaffe, släng er i väggen alla kaffe-görar-människor;)


nej. borde kolla min mobil fick sms för tio min å har inte orkat ta mej till sängen från datorn där mobilen ligger, slöö, - ja, lite kasnke?
jag är segast, neej nu så.

SOVGOTT!

Kommentarer
Postat av: Malin

& det hade verkligen varit roligt att åka ner till uppsala, jag saknar känslan av att vara där, jag saknar DIG och alla andra, och jag saknar gemenskapen med Gud, :D weeeeo.! pussss.

Postat av: Anonym

Malin:
Du har rätt. Man kan bara ha gemenskap med Gud i uppsala.

2006-11-03 @ 15:37:42
Postat av: Johanna

Malin: jaaa det hade vart gött vännen:) jaaa saknar du gemenskapen med Gud? den har du ju ALLTID me dej:)!

2006-11-04 @ 01:05:39
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: Johanna

Malin å den "som inte vågade skriva sitt namn" - man kan ha gemenskap med GUd överallt! närsomhelst!!

2006-11-04 @ 01:06:15
Postat av: mayen

haha :) johanna vad fin du var i håret efter din klippning skulle bara säga det :D

2006-11-05 @ 17:55:39
URL: http://princesssparkling.blogg.se
Postat av: Anonym

altså jag sa haha åt koversation innan- lät lite fel där att börja menningen med det :P

2006-11-05 @ 18:02:18
URL: http://princesssparkling.blogg.se
Postat av: Johanna

Maya: Tack du! :) det värmde, och jag är nöjd,
Fats nu är man lite sugen på långt hår igen:P men det kommer det med.

2006-11-05 @ 20:25:13
URL: http://johannasten.blogg.se
Postat av: den "som inte vågade skriva sitt namn"

Johanna:
Du hörde visst inte min ironiska ton. Läs om mitt inlägg med lite ironi så ska du se vad jag menar.

2006-11-05 @ 23:05:33
Postat av: ricky

youth var underbart :) .. och jag håller med dig, du var inte dålig på att göra caffe, det fick jag uppleva ;D hehe .. men snart är det ju nyårskonferansen :D det blir skoj ..
ta väl hand om dig johanna :)
kramar / martin

2006-11-06 @ 21:04:09
URL: http://martinsvensson.blogg.se
Postat av: Johanna

Ricky: Haha jaaa underbart va det !:D hahah taackar du;) fick massa kritik av atoossa å daniel !! säääämst av dem, men jag vet, jag är grym;) Jaa snart nyårskonferesn. men då är jaginte hemma:P då är jag i INDIEN !!!! :D:D:
detsamma!! take care:)
kraamar

2006-11-06 @ 22:14:48
Postat av: Johanna

den som itne ville säga sitt namn: Huum, nu kommer jag inte ihåg va detta handlade om. Meen ha det bra.

2006-11-06 @ 22:15:16
Postat av: ricky

johanna: minst sagt :D hehe.. ja det var verkligen säämst ;) dom var mycket goda så där förstå jag dom inte riktigt :P hehe ja visst e du :D hehe.. där ser man.. va ska du göra i INDIEN?? hur länge ska du vara där ??
kraaamar

2006-11-06 @ 23:14:20
Postat av: den "som inte vågade skriva sitt namn"

Johanna: Nej, det är ju svårt att komma ihåg vad det handlade om när det står svart på vitt precis framför näsan på dig. Läs. *Ironi

2006-11-07 @ 11:57:03
Postat av: Johanna

::HUUH

2006-11-07 @ 21:10:53
Postat av: Johanna

Ricky: Hhaaa jaaa de va sämst ja:D:P ja är bäst;)
vi ska dit med familjen på semester, resa runt i landet å så. åker 2 dagar eftr julafton å kommer hem den 10 jan;)

2006-11-07 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback