tillägnat min kära vän,

tillägnat min kära vän,



som jag tycker mkt om:)



Idag, en mkt trevlig dag.
Tog det lugnt på morgonen, mamma hade gjort frukost, bakat scones å kokat ägg, dukat fram ordentlig English Breakfast, -tackar! hela familjen åt frukost, för en gång skull. Observera, detta händer ALDRIG i familjen Stens hus, inte nu för tiden., Annat var det förr,

har pluggat på eftermiddagen lite grann.
åkte till stan vid 18.39 för att där möta mina älskade vänner, planerat var att gå till Pingst på möte å åka vidare å träffa stooraa gänget hos Julia:) och mkt riktigt gjorde vi detta.

Härligt möte på Pingst, jag gillar starkt dessa möten. Och jag kommer självfallet att göra många återbesök. Jag, Salem och Jonatan stannade för att fika en stund. Skramlade ihop våra pengar å köpte fika:) MYS. de andra åkte vidare,

Tog därefter bussen å gick en extra promis, innan folket kom från Allians, (vilket var tanken från början, men möte på pingst var mer lockande, yes!)

Mikk, Viktoria och Rebecka kom från Allians, MIKK är bäässt. han har tagit körkort, min käre vän, -GRATTIS:)! Nu ska vi åka bil hörrudu:) myspys,

efter en stunds pladdrande kom resten, eller resten å resten. det va Måååånga människor:) vi pallrade oss uppåt till Julia å hade jääättee mysigt:)! Hängde runt me hela vännerskaran,. duktiga grabbar, som nästan river huset, men bara nästan:) kulkulkul kväll

Älskar mina vänner, helt sjukt va lycklig jag är. Såå många, såå härliga!

Nej, nu ska jag sätta på mys musik å mys kläder, koka te å mysa me mej själv. därefter sova.
- Wunderbart,



-R.I.P-

Kommentarer
Postat av: rebecka

Haha.. åhh. vilken super härlig,mysig,underbar bild du har där vännen.. hihi

Postat av: Johanna

Rebecka: Jaaa du är så fin så fin:)

2006-11-12 @ 13:30:35
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback