Världens-mest-flummiga-konstiga-sjuka-fredag




ja underliga saker sker ju om vartannat.

högsta poäng på underligaste saken som skett inom en radie av den senare delen av mitt liv, har Zenit tagit.
det var det mest speciella/konstigaste/sjukaste jag varit på i hela mitt liv. Kände så fort jag kommit dit att detta var ett forum som en -sån-som-jag inte passar in i. Tro det eller ej, men det var sjukt konstig stämning. Visst, jag håller med om en hel del. Fördomar överlag måste brytas, å stereotypa uppfaattningar måste förändras. MInst från vår del av världen, men ändå?! gick det inte lite överstyr när det ploppade upp om vartannat meningar som "Djävulen i väst",, (som för övrigt syftas på Busch, USA) Palestina Palestina Palestina ochde onda å goda muslimerna...och mer å ännu mer å ...

Kändes konstigt, jag som kom in med STOR förväntan fick mej en riktig käftsmäll då ja upptäckte till min stora förfäran, att detta var en dag för att "minska" fördomar om muslimer och bygga upp fördomar gentemot kristna, danskar å västerlänningar. konstigt var var det var.

jag å Vic hoppade över ett pass å gick å la oss på en sackosäck i Kulturhuset, där inne i serieteket.  jaa, där man kan låna/läsa tidningar:) myyys var det, där låg vi ett bra tag, filosofiernade över livet och över underliga- konstiga-flummiga saker samtidigt som det pågick en propagandagrej mot media där inne, (självfallet hade det en annan titel å var en sak om hur man handskas med media, ) men min tanke var som ja skrev innan, porpagandagrej mot media å mot västerlänningar, mot Judar å för muslimer.

så kan det gå.

Vi tog oss vidare till söder därefter. där var det desto roligare iaf:) Härligt möte! minst sagt. och trevligt folk,
Kom hem i tryggt förvar på kvällen där:) glada, men med många erfarenheter ohc kunskaper rikare. - Oja.



Där har du , Sara. min presentation av Zenit dagen.

Kommentarer
Postat av: vic

haha.. flummigt var bara för namnet.. haha.. du kan ju lägga ut några heta pics..
love you honey

Postat av: sara

då vet jag hur du hade det! synd att det blev så, verkligen.
men det finns många andra bra forum för diskussion, som kanske leds på ett mer professionellt sätt, vad vet jag.
men du, vi borde hela gänget ta en middag+spansk jättebra film någon dag hos exempelvis mig! om du vill såklart! det skulle jag tycka vore kul! kram min underbara vän!

2006-11-20 @ 21:54:36
Postat av: Johanna

Vic: yes, så sant! jaapp, bilder är på gång! kommer upp snart:)

2006-11-21 @ 13:52:10
Postat av: Johanna

Sara: jaa det va väldans tråkigt det. Jaa, absolut, får hoppas på bättre lycka nästa gång!:)
jaaa ojaa, det var en mkt mkt bra idé! inte nu till helgen men nästa? låter mysigt det!
kram tilldej vännen!

2006-11-21 @ 13:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback