yes, dagen med D



konstigt inlägg det blev där igår, knas. Min dator har iaf krashat, totalt. Det enda jag måste få ornding på är musiken, dokumenten å bilderna. Sen kan jag slänga den, -YES, ellr skicka in den på nåt ellr va det blir.
Ska iaf få en NY en, snart:) det tackar jag pappsen för:)!


Skönt, ingen mer skola för min del denna veckan. Ska förstås plugga SP5 prov, men det är ju skönare å va me hemma nåra dagar å tare lugnt, plugga lite å så, än at slita i skolan, så, nööjd det är jag!

PÅ fredag ska vi till STHLM oxå, MUMMA för det, Gymnasiekonferens på Kulturhuset, med "Zozo" på programmet, han ska föreläsa eller prata om nåt iaf, Hela dagen handlar om Fördomar, Stereotypa uppfattningar å annt skoj. EXAKT det jag gillar, diskutera å analysera, å gå på föreläsningar. - GLAD är jag för denna dag. :)
På kvällen bär det av åt annat håll, skoooojs!!!


Hade SH prov idag, å det gick mkt bra, kändes skönt att ha det avklarat, nu vill man bara ha tillbaka alla prov som ligger ute,

satsar, högt å stort,



Neej, dags å återgå. Idag kom min tidning, gracias, ikväll ska den läsas, imorrn ska jag till IKEA med mamsen, ska inhandla ett å annat, -Yes!


Ha det bra vänner,  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback