dagar likt dessa,

Mysmorgon var det minst sagt. Efter en stress morgon, (med tid över!) Kom till stan 08.05 å insåg tillmin glädje att ja kunde gå genom stan till skolan, det va mysigt, och när jag närmade mej skolan upptcäkte jag även att en sväng in på Pressbyrån skulle hinnas med, köpte mej en varm kopp choklad, och när kassören konstaterade att det faktiskt kostar 12:- för en choklad/kaffe och 15:- för choklad/kaffe OCH en NYBAKAD bulle, föll jag för frestelsen. Släpper lite på mitt hårda-nytto-schema, ska ta igen det,
Det vaa det myysigaste ja gjort på länge, så då gick jag där med en påse nybakad bulle och en kopp varmchoklad med lock, å ett drickhål. Perfect !

Trötter trots två-lektioners-dag. två dock väldigt, lååånga lektioner. Yes,
kom hem för en stund sen, ska käka nåt framför tvn, tror jag å sen blire plugg. Jupps:)



Gick in på ICa å inhandlade 3 avokados, 1 turkisk youghurt och 1 müsli/flingpaket, gottgottgott. Jajaamensan. Stötte på den trevlige, och gick ut glader med musik i örat, SKön musik.


Imorrn; NK, Dra ut två tänder till;/ AJ. därefter håltimme, å därefter NK-labb, därefter heemfärd.

pusspusspuss, ingen plånbok köpt ännu? , det kommer

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Svara på dagens fråga i min blogg ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback