duktig, duktigare Duktigast !

eftersom jag vart duktig å gjort mkt av veckans läxor lite innan, så har jag ganska lugnt?
ja, ganska iaf,


va så sjukt trött, satt å knappade framför datorn, gjorde min dagliga -checking-up, och kom på mej med att nästan sitta å sova, mamma kom ner pratade lite, så konstaterade hon att jag faktiskit borde vila,
och vips så sov jag ! 40 min minst?

Så kom hon ner å väckte mej med å säga; Nu ska vi åka. för åka ska vi strax göra. Jag ska på kör;/
inte så pigg på det, ska kika va det är för nåt jag missar på tv:P sen ska jag åka. haha tragisk. jupp,
ikväll blir det nog slapping, när jag kommer hem. ska vila vila vila, titta på tv en stund, sen sova tidigt.

Ja.


NU; Kör, på LO. Yesbox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback