en dålig dag?

usschhamej, inte på humör för ett endaste grejs.


Drog ut två tänder idag, läskigt var det. På onsdag dras det ut två till, sen är det dags för å sätta in hela manicken in i munnen, jaa huuuh. hur ska detta gå? se ut ? haha, blir skoj å se
vissa passar ju faktiskt riktigt bra i tandis, andra inte, får hoppas att jag hamnar i den förstnämnda gruppen!
det känns mkt läskigt detta, buurrrr


..och här sitter jag med nån sorts redovisning på Människan Socialt Kulturellt. Det räcker visst inte med å bara skriva å kämpa med ett arbete, man ska redovisa oxå ! -tack för det, läskigt. Men det ska nog gå bra.:) borde ju kunna det där, vi det här laget.



Imorgon är det fredag, nåt som är bra iaf,

Sofie tappade bort mitt nya halsband, hon tappade även bort min tröja för inte så längesen, vad gör man?
tackar å bockar, njaee,

livet går vidare, pappa kanske kan ordna det;) he works in Estocolmo. -tur det


är INTE på skrivhumör, så varför skriver jag? är INTE på nåt humör alls, Vad är detta ? Jag kan inte ens äta som en normal person, livet,- koom igen, visa lite av de trevliga sidorna nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback