förlåt malin,

va inne på malins heta blogg, som jag är en läsare av-dagligen. och upptäckte till min stora glädje, att denna tuffa brud vågat sej på en VictoriaBeckham frissaa, och jag tycker Malin blev så fin så fin, så tänkte lägga upp den, även här, så here it comes;)

förlåt malin,




även en johanna har klippt sej, dock för någon vecka sen, mkt nöjd. Min mamma kan hon;)
det enda problemet jag har är att jag är en nyanvändare av plattången, tydligen kvinnans bästa vän? -Nu förstår jag varför. Borde kanske investera i en ordentlig nu ? Jag med mitt, egentligen, raka hår har aldrig vart i behov av att använda en plattång, är nu ny på detta område.




oj, vad sugen jag blev på att dra en Sthlm, Gamla stan- julmarknad med massor av snö. Konsert i Globen och sen restaurang i gamla stan, Italienskt ska det va, Wooosh, det låter frestande faktikst.

Men än är det höst, och bra är väl det:) Men i vinter, DÅÅ!

Kommentarer
Postat av: Malin

johaaanna ;P haha, jag är smickrad! tänka sig att mitt lilla face får vara med på DIN blogg ;) otroligt! tack än en gång, jag trivs som fisken i vattnet i denna frisyr - weeeeeo. nu gäller det bara att kunna fixa denna UTAN frisörens hjälp! ;P

Postat av: Johanna

Malin: Älskade Malin, haha det va så lite så;) häärligt du, riktigt niiicee blev du! :) haha jaaa;) men det grejar du ! Pööösss

2006-10-07 @ 00:26:05
URL: http://johannasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback