Grattis och massa creds..

..till min underbara älskade och högt respekterade farmor. Som idag fyller år:)!
Älskar henne såå sjuukt mkt, inte bara för hennes utsökta mat och goda efterrätter, utan oxå för att hon verkligen verkligen öser sin kärlek över oss, och klarar allt så fint, med flytten från huset, staden å allt,

härligt är det att komma in i hennes lägenhet, hon hade gjort det så fint när vi kom för att fira henne, tårta hade hon bakat å good mat hade hon gjort, ett plus; jag kunde äta den med mina två (egentligen fyra!) stora gap i munnen, Telefonen hennes hade gått varm heela dagen, och många många grattiskort hade hon fått,. Det visar allt på hur uppskattad hon är:) och älskad, :)

tacktacktack. -för allt, säg vad skulle vi göra utan dej?



det blev några ord, tillägnat en av världens bästaste .


dags å göra nytta nu kankse? ruggig är jag, ville knappt gå ut ur huset, för kaaaallt å äckligt är det, ska det va blött ska man va inne, och inte frysa! undrar hur mkt kläder jag har på mej nu egentligen ? :O
Nej nuså, dags för plugg, ännu en gång.:)

Trevlig kväll vänner-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback