Inte visste jag..

Inte visste jag..



att man kunde känna sej så fulländad. Jag är lycklig ! Den här känslan vill jag A l l t i d ha. Jag är på moln, förnöjsamhetens moln:)

och eftersom pappa inte är hemma i dagarna funderar jag starkt på att sova i hans säng.
en duussccch först är av stort behov. Ta sej samma, var det.


på tooorsdag ska jag dra ut två tänder. Inom en snar framtid tillhör jag - tandställnings-människornas-nörd-klubb-nummer-ett !, men jag kommer bli stolt. och inom ett år kommer jag ha ett skinande leende.
Det är två saker jag oroas över,
1. att tandställningen inte hinns ta ut innan student- 08, men risken är ytterst liten. Tack mr. dentist ! du räddade min dag när du försäkrade mej om detta, trots det oroas jag? - Läggner.
2. att jag ska få en glugg mellan framtänderna, (! ;S) villinte,vill inte , vill inte ! räddningen finns om fallet skulle bli, det är jag glad för iaf,


trots detta längtar jag. det ska bli spännande, haha. mitt leende kommer bli lite nördigt med ett räls där i kanske? men jag kommer tycka om det, alldeles säkert.

är dagens ord 'nördigt' elleeeeer?

dags å packa upp? - ja det tror jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till!

2006-10-04 @ 21:17:10
Postat av: Johanna

: jaa jo man tackar:)

2006-10-04 @ 23:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback