jag ger allt,

och vad hände med glosorna jag skulle läsa igenom en gång till?

ojoj, kasnke borde ta å kika lite på nyheterna oxå, Veckans Nyhetskryss väntar imorrn, med BJÖRN. hahaha, fattar inte vad det ska va bra för ? fick iaf 11/12 sist, lite koll har man allt:)!. Mötte för övrigt, Hannes? från tv4 i trappan upp till pappas kontor, tv4 huset Uppsala. Götttt;D Har alltid tyckt att han sett liten ut på nyheterna, och visst gör han det:P han är sej lik, -Yes. Men lite små söt sådär. Haha:D



-Låt ditt ljus lysa överallt, ge värme där det är kallt.

Kommentarer
Postat av: emma

Han är bara 20år gick jag reda på idag när jag va där å intervjua:) cooolt! puss

2006-10-03 @ 16:58:49
Postat av: Johanna

Emma: ojoj, va väl det ja tänkte.:) va det han du intervjuade kanske? pusspuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback