just DU !

Tack brudar för en mys kväll igår:) Kom hem från skolan nu? Jaapp, det blev en lång dag, men skön ändå. Avslutade dagen med lektion på Rosendalsgymn, med en härlig lärare vid namn Karolina, - uppskattas mycket. Jag fick äntligen göra min redovisning och det gick bra . Fick även sluta tidigt, å sånt tackar man ju sällan nej till. Tog bussen till stan, mamma hämtade upp. Tog en runda till på stan, jag är på jakt efter lite grejer. bl a en plånbok. hittade en fin, men va inte riktigt säker så jag ska se hur jag gör, kasnke gör mej ett inköp imorrn?Men jaja,  nog snackat om dessa "Dagens inköp, jag vill ha, å denna URsnygga" Står inte ut, eller nåt? det blir för mkt iaf, (mm, jag vet, jag kan va likadan själv, yes)  Vill veta Malins hemlighet, soo tell me, maaaliiin;)Vore för övrigt mkt kul å se dej snarast? det va alltför längesen nu, fina du:)Ajaaa, dags å njuta av -sista-veckan-utan-plugga-sönder-dej-inför-prov-stress, jo ja tackar. Känns mkt bra:) Men måste ändå göra plugg, såå pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback