kortkortkort

bytte tillbaka till min förra sidlayout igår, Ska kanske ändra igen?



kortkortkort dag, en lektion, för idrotten ska jag göra på lördag istället. har ju egen träning nu, i och med att jag inte är helt pigg så gör ajg det i helgen istället m. daddys pulsklocka. blir bra det !

missade den goda maten i skolan, för det är matens dag idag ? hörde jag det ryktas om, orkade inte vänta så ja åkte hemåt, gött, har redan suttit framför tvn en timme ungefär:) sköönt,

men så tråkiga program det är så här mitt på dagen;/ haha, roligare framåt eftermiddag/kvällen kanske?
tittar ifrösej aldrig på tv, så jag har noll koll. Ska cheecka tv.nu så kasnke ja får reda på nåt skojs:)


Ska göra lite spanska inför imorrn och lite engelska, så kan ja tare luungan sen, Vore gött det:)!


nejnuskajaggöranåtroligttrorjag. lunch snart kanske ?


Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback