Kul liv,

längtar efter ny dator, nu örkar jag liksom inte stoppa in massa bilder å greja för allt tar kolossalt låång tid.
så det blir gött. Inom en snar framtid hoppas jag?


Har checkat min dagliga runda på bloggar, känner ju bara en person typ av alla dessa bloggar som jag jämt tittar på. Haha men jag gillar det;) Mikk blir galen på mej när jag kollar bloggar istället för å va social. Men sån är jag. åh nu är jag ännnu lite tragisk. Lyssnar på musik på min mobil istället för å lyssna på musik på datorn. Okaaaj? Jaja, så kan det vara.

Imorrn blir det kort dag, går till 11.45 därefter ska jag åka till Sthlm, Hon får aldrig nog.! Haha:P
ska bli spännande å se vad detta kan va för nåt. Farmor ska iaf köra bilen & vi ska inhandla clothes and things. det är allt jag vet:) ! Blir mysigt,


Jag är bäst,
har gjort läxor för flera dagar framåt och eftersom jag gjort en del förra veckan är det inte så kämpgt nu. Tackar för det ! :) det här fortsätter vi med.


Mitt liv är härligt, gillar för övrigt att kika på kändisbilder, haha fattar inte varför egentligen. man tycker det är kul å kolla när folk går ut med familjen för å käka liksom, WEO ! men jag gillar det ändå.

undrar när det roliga kommer,


annars har jag haft gryyymt kul i min ensamhet. Tänka sej, jag kan allt va lite skön ibalnd ja:P hahah HUMOR på hög nivå. Heeelt sjukt roligt;P Jag gillar å driva , det är ruskigt gött:P hahah. Pusssspåer !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback