någon som är bra

..är Jesus, han är bäst !


lyssnar på fantastisk musik, och då menar jag FANTASTISK.

kom hem från mötet, va å käkade med anibal, oscar, freedde å claara på JÄRVSÖ kebab (observera järvsÖ och INTE järvsjö som endel påstådde) trevligt var det.

trötter är jag. trots den extra timmen vi fick i natt, konstigt det där.


Jag längtar till konferensen, det blir så härligt och roligt på alla sätt! Nu ska jag ringa till min bönegruppsledare, angående pass, fick nämligen ett fint sms om att vi ska jobba på YOuth. mina fantastiska ledare har fixat så att vi slipper städpass å slipper beredningsköket, (!) tackar för det:D men däremot blir det andra roligheter vi ska ta tag i. Får se hur det blir för mej, har ju trots allt skrivit upp mej, tok för mkt kasnke?



REUBEN MORGAN, -all I am. UNDERBAR låt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Woho la conferencia:) Snart på ingång.
Rings ikväll. Pusss

Postat av: Johanna

EMma: Jaaa snart så;) mkt spännande detta:)
jaaa call me babe;) Puss

2006-10-29 @ 15:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback