om man får va lite ytlig så här fredag eftermiddag...

om man får va lite ytlig ..



så vill jag mycket gärna ha en sån där söt röd mössa, men känns tråkigt med detta som skulle va så unikt, med röda detaljer, och som varenda modemedveten tjej har på sig.

Men ändå; en röd mössa skulle va fint:) annars finns det ju andra fina mössor att använda.



Annars; En dag som denna, jag ska se på film i helgen. Det va såå längesen nu;/ Galet, Ska ätaa massa onyttigt, haha, godis å chips å dricka läsk. Gör ju inte sånt nu i veckorna längre, (gör mitt bästa, och lyckas ganska bra faktiskt;) ) de todas maneras, helgerna blir mer uppskattade när man får käka godis. Jaa oja ! Bra knep;)


vart är min familj ? har itne sett röken av dem. och apropå min familj, pappa ringde å bad mej sätta på bastun. "OOPPS"

-och nu var det gjort.


Känns läskigt med två "hål" i munnen, Sen igår 10.20 är jag två tänder fattigare, lääskigt. Undrar verkligen verkligen hur jag kommer se ut med tandställningen i mun ?! Tänker jäämt på människor med tandställning nu, tycker att folk ser så barnsliga ut. Ojoj, får se hur detta blir till slut. Ett vackert leende kasnke är värt detta? Hoppas på det.

En myyyys helg vill jag ha ! Med film gott å MYS ! När det är lite regnigt ute så är det helt super mysigt:) GILLAS av mej:) !

aja, dags å se vad som händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback