ska..

..skriva upp resultatet på alla kul tester jag gjort. Imorgon kasnke jag hinner?

borde även packa upp sen resan nu kasnke? kom ju trots allt hem i förrgår..jag som brukar va så snabb med sånt, vad händer?



Måste måste måste, jag är iaf nöjd.

för alla er som vet, min deal med Salle, oops bröt lite idag;/ käkade kladdkaka m. grädde, åså en kaka nu,;S min ursäkt till kakan nu på kvälla va; "Jag har ju redan brytit den en gång idag, soo whatever. " Hahah illa !
Ta dej samman, unga dam. - Yes, jag ska.

Någon som vet varför msn inte funkar? Iförsej ganska bra för min del, borde ju inte sitta där å drälla tid ändå så. I höst/vinter- juletider blir det Sthlm för fulla muggar. en två tre fyra fem kasnke til å med sex ggr ? innan hösta är slut. Jo gärna!

Sara har ju lovat mej en trip iaf. En tisdag när v slutar tidigt var det va?! MYYS för det.

Kommentarer
Postat av: sara

jag tänkte just skriva: ja du får ta dig samman och åka till stockholm med mig mig mig, och så ser jag det! yesyesyes. jag har redan börjat planera vår runda, vi ska upptäcka butiker och vara lyckliga och materiella! :) puss du söta!

2006-10-03 @ 22:43:30
Postat av: Johanna

Sara: Det låter heelt fantastiskt roligt höörrrudu Sara:)! Jag vill jag vill jag vill. Frågan är bara när detta ska infalla? Let's talk about it, :)
Ohfyvakul! Nu längtar jag redan:)!
Pussspusspådejduunderbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback