tomorrow,

NU, är jag strax färdig, så gott som färdig med läxor. Fundrar STARKT på å ta mej en promis ner till ICA å hyra mig en film, vore ju trevligt och mkt välbehövligt är det, eftersom jag är helt slut. fattar inte varför? men trötter är jag, oja ! Vad gör man åt detta ? och det spänner i hela käken. har vart alldeles dåsig sen utdragningen av tänderna, yesterday. knas


Imorrn, blir en krävande dag, känns som det iaf, ;/ pga. allt möjligt. Våndas lite över vårt spanska4 muntliga test, men det ska nog gå finemang. som allt annat:)



Always and Forever- Planetshakers, koommer bli såå sjuukt härligt å bra på alla vis under Youth-06, lovsången blir toppen! låtarna är härliga och med kören blir det fart på allt:) - Härligt .

Men denna låten är ju ba föör häärlig, ÄLSKAR musiken å allt, mycket mycket musik å jäätteebraa text.



Nej, repetera lite glosor ska jag göra, Sen blire nog å dra en ICA, -YES,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback