Trogen bloggare m. trogna läsare- ultimat kombination

det är fredag. och jag har aldrig vart så glad för det. Det är sköönt och mycket behövligt . Förstår inte, men jag har vart mycket mycket trött denna veckan. ;/


vad som händer i helgen vet jag inte? Ska iaf leka med brudarna på söndag. Sara, Vic Lisa och Gabbi. Ohhvakul:)!


Vaar über sugen på fika idag efter da school, men icke sa nicke, så blev det inte. Ikväll blir det nog LO kan jag tänka mej? Träffa folk och gå på ungdomsmöte:) En trevlig fredag.

Ska för övrigt gratta Hanse till Körkortet !
Jag blir gaaalen på detta, för jag vill oxå. imorrn är det 6månader tills jag fyller 18. Blir nicee det, då ska jag satsa å ta körkort så fort edt går !! Köra upp på födelsedagen min om det går för sej;) YEES.


Jag vill fika, är fortf sugen på det. :/ en-varje-fredag-fika-på-Coffee-house-by-george-med-älskade-brudarna. Kommer du ihåg Emma? ;) vaaar eviga fredag hängde vi där. Borde kanske ta upp denna härliga vana igen ? tycker jag. !


Pusssssssåhej. skriver mer senare om jag örkar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback