trött tröttare -vackrast

trött tröttare -vackrast



ja, för vackrast eller vacker är iaf Rachel Bilson. Mycket,


Idag har det hunnits med en hel det måste jag säga, äkcligt lång skoldag. Men det funkar bra, för min klass är så bra, :) Slutade sent, med ett matteprov mitt på dagen som lättade upp stämningen och fyllde på orken desto mer, eller inte. gick ganska bra,
Engelskan på slutet tog näästan kol på mej, jag var så gott som död vid lektionens avslut, och mkt trötter.
Skönt å komma ut, jag , vic å hanna tog oss till stan. Vic å jag gick vidare te Maccedonken, för att där avnjuta en god middag. eller så, Däärefter gick vi genom vackra mysstaden Uppsala, upp mot slottet och pratade, mysstämning! Vi skulle till KDU kansliet och sedan vidare till Ebba på distriktstyrelsemöte,
kom hem sent med dåligt samvete för SH.s uppgift som inte gjorts klar, ;/ men nu är jag precis färdig !
ska sätta igång med en snabbgrej bara till Människa Socialt och Kulturellt lektionen imorrn, vi ska ha seminraium å bör ha läst ett tjockt kompendium och massor av sidor i läroboken och öven läst om kritik till boken som står i kompendiumet, allt är gjort förutom att läsa om kritik ! huuuh, dags å göra det nu. Seen sooova, gott gott gott ska det bli:)

För övrigt;
- har mitt hår växt å jag ska nog klippa mej imöra, ännu en gång. Jag gillar denna funktion med kort hår, inte så mkt å hålla reda på;D
- hittade mina tv å kvitton så nu ska jag göra som Vicky å lämna tillbaka tröjor som förändrats, haha, som blivit knasiga i tvätten å förändrats sej, helt jätteekonomiskt å bra;) Kan nu utöka min garderob utan att betala ett öre. -tackar för det, riktgt smart shopping med andra ord;D moahhahaa;)


Neej, dags å googla lite, som mrs Gudrun skulle sagt:D

Ut från högtalarna ljuder, tro det eller ej, Nick Lachey - gillas mkt, han är lite små skön, & smörig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback