We belong together,

http://youtube.com/watch?v=J3AIZO2zyE0&mode=related&search=


och nu ska jag få den härliga låten av mattias,
-tackar.


Myskväll hos Emma, Tack för skjutsen hem Luke.

har hunnit med en hel del;) spinning å styrka inann ja åkte till Emma. - DUKTIG ! :)
Kul å hänga me folket ja inte träffat på hundra år. Nu när Youth närmar sej är det många som kommer. KUL KUL.

Imorrn, blire tandläkaren sen ska jag köpa mej en plattång, sy lite på mina kläder, nåra bralloor som gått sönder, å som ska fixas, sen går det rykten om Kattes egna fest på Café Lion, får se om jag lyckas ta mej så långt, vore iförsej ganska kul:)
förfest hos Sara iaf;) det initiativet gillar jag.


förövrigt; TACK ANIBAL för ditt stöd å din hjälp. Mkt bra:D


'cause we belong together, - ja kasnke är det så:)
Idag va det, imorrn är det rätt ? haha, ibland är ni killar ba för roliga:P


Jag är KÄR i PriosnBreak, det är stört bra !

Kommentarer
Postat av: emma

We belong together;) och så kommer det alltid att vara. För evigt.
Hoppas ni hade det trevligt sen efter att vi gick;) puss loove

Postat av: Johanna

Emma: jaa, we belong together:) så är det! jaa:) för evigt :)
joodå, vi hade det trevligt:)! pusss

2006-11-01 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback