WHY ME?

jag har äntligen köpt mina JL jeans, för å va lite ytlig. Nu är ja nöjder, (jaa, JL, bara för att du hade tröjor med stoora feta JL tryck å är bitter över att modet gått ut, jag vill ändå ha jeansen, för de va ba för snygga, så det så)
En plattång va det ja? det glömdes bort, men ska införskaffas inom kort. -Nu är jag ännu nöjdare,


why me? det trodde jag aldrig, johanna med en plattång, vilket skämt.

..och mina skor har klackats om, för att vara ännu ytligare, så de ska hämtas, även de inom kort.
Tisdag va det ja? på skolgatan. Yes box.

för övrigt; tisdag kväll. 21.00? Katte-partaj på nåt ställe, vart va det nu? - café lion! hela lokalerna bokade för dessa upptåg. Mötte Arissa i kassan på ICA igår å hon upplyste mej om detta, -tack för informationen. det låter trevligt. Kattefolk är trevligt folk, så det vore ju iförsej ganska kul.



Nej, nu borde jag väl ändå ta mej en löptur, Ut å spring me dej kvinna,!
-senare, yes.
-ja , det får blir senare.

Kommentarer
Postat av: vic

ska det bli ngt eller?.. vore rätt roligt..;)
PUSSPUSS

2006-10-29 @ 17:55:55
Postat av: sara

och det ska nog bli förfest hos mig innan lion! typ vic, lisa, gabbi, sarah och du? bara så att du veeet! :)

2006-10-29 @ 18:41:13
Postat av: Johanna

VIC: jaa det vore ganska kul;) vi kan ju spana vidare.

2006-10-30 @ 00:31:52
Postat av: Johanna

Sara: aaaha okej, va kul! ;) ja då vet ja:) kanske dyker upp då;)

2006-10-30 @ 00:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback