You're not alone,

oo.15

Nyss hemkommen från LO, trevligt var det idag:) Skönt å träffa folk tycker jag,
känns som jag borde ta upp kontakt med vänner igen, mer ordentligt. Saknar många, nära & kära:) Men det är svårt å hinna med, men jag ska bättra mej, jag lovar ! :)


Får se vad helgen ska innehålla, en hel del får vi hoppas på, ska iaf plugga imöra, sen får jag se vad kvälla ska innehålla, finns en del å välja på, blev det uppenbarat för mej ikväll:) - gillas !

SNART, är det Youth, och L O V ! jag längtar mkt, fick tid å skriva upp mej på pass ikväll oxå, :) KUL KUL.


-------------------------------


00.39


ett låångt samtal med pappa, det känns bra. Han ger mej alltid kloka funderingar å tankar, idag fick jag en upplysning, å jag har frid i hjärtat. Kanske är det detta som blir bäst ändå, När vi har Guds stöd hundra procent och känner frid över en sak, ett val, en väg, Då blir vi sponsrade till HUNDRA procent, men gör vi en sak för att det är en "cool grej" kan det bli så fel så fel så fel, och vi kan råka ut för de mest olyckliga sakerna, komma hem med en bunt problem, när det, med Guds stöd, skulle kunna bli sjuuukt bra, å lärorikt.
får se vart detta slutar, söka Gud är nog det viktigaste, Be om hjälp och vägledning. Han är en ruskigt bra resurs, vägledare och hjälpare ! Helt osannolikt egentligen. Helt klart världens minst utnyttjade resurs.

Att känna i anden vad som är rätt å fel är värt otroligt MYCKET !




dags å sova kasnke,

hur ska detta gå? avstånd,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback